Testimonials van klanten

format_quote

"team2lead": Gelukkig dat ze bestaan! Altijd zijn consultants van team2lead goed getraind, direct inzetbaar en van zeer hoge kwaliteit. Altijd krijg je meer dan verwacht: je krijgt nieuwe inzichten in leiderschap methodes in klantenomgevingen, de collega teamleiders vinden nieuwe energie dankzij een nieuw voorbeeld of je krijgt frisse ideeën om je strategie wat bij te sleutelen. Heerlijk toch!

Nathalie Goossens, head of customer operations, Ingenico

format_quote

Voor het eerst een samenwerking met team2lead’ opgestart . Na een interessante kennismaking en aftoetsing van mekaars verwachtingen , een (niet makkelijke)opdracht toevertrouwd aan hen én geen seconde spijt van . Zowel het overleg met de directie van team2lead als de kandidaat zelf voldoen volledig . Meer nog ,onze hoogstaande verwachtingen werden zeker ingelost . Het voelt gewoon echt vertrouwd aan , onze verwachtingen werden ingelost dus voor een nieuwe opdracht contacteren we hen zeker! ‘

Nikki Van den Block, customer service manager Akzo Nobel

format_quote

Beroep doen op team2lead was de ideale oplossing om snel een talentvolle en efficiënte expert te vinden die kan ondersteunen in het opzetten van specifieke zaken. De integratie in het team verliep heel vlot omwille van hun menselijke benadering en hun passie om de medewerkers te coachen en het beste uit hen naar boven te halen.

Joëlle Da Cruz, contactcenter manager DKV

format_quote

“team2lead" heeft ons verschillende keren geholpen als we snel specifieke projecten dienen op te zetten. Ze hebben altijd een zeer sterke expert die snel beschikbaar en inzetbaar is.” Georgios Sappidis, service delivery manager 24+

Georgios Sappidis, service delivery manager, 24+ (KBC)

format_quote

“we hebben beroep gedaan op team2lead om processen na te kijken en een retentiebeleid voor klanten op te zetten. Ik was hierbij heel aangenaam verrast over de snelheid waarbij we de opdracht besproken hebben en geimplementeerd hebben. De expertr heeft zich heel snel ingewerkt in het team en heeft door zijn rustige maar kordate aanpak ervoor gezorgd dat alles van het begin heel vlot bleef doorlopen. Daarnaast heeft hij door zijn voorgaande ervaringen ook nieuwe ideeën bij Mediahuis kunnen introduceren, die we tot op vandaag nog altijd toepassen”.

Sofie Pietercil, customer service manager Mediahuis

format_quote

MyQM fournit une plateforme de suivi de la qualité dans la relation client (Quality Monitoring, Satisfaction Client, Quiz, …). Lors de l’implémentation de la plate forme chez des clients, nous avons fait appel à team2Lead . Son expérience du terrain et sa flexibilité nous ont permis de démarrer très rapidement et d’effectuer la mise en place en respectant le timing et le budget, et surtout en y mettant la touche humaine indispensable. Frédéric Devroye Co-founder MyQM

Frédéric Devroye, Co-founder MyQM

format_quote

“Het is duidelijk dat team2lead actief in haar team investeert. Het team wordt constant bijgeschoold in expertise en ook in human skills. En dat voel je! Want keer op keer heb ik gebruik kunnen maken van senior coaches en telkens ben ik echt geholpen geweest.“

Bram Hostyn, Manager Servicecenter & Channel Strategy Partena

Testimonials van klanten
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x